10/03/2011

::1 love::

.....
ya...saya akui...saya hanya ada 1 cinta jeerrr....~
bagaimana tuk saya hilangkan cinta tu?
selagi ia masih menghantui diri saya???
awak takde ditempat saya...~
ya...saya memang jahat!!
sjak dari awal lagi awak da tahu benda tu rite....??
jiwa kita tak same...
situasi kite berbeza....
dilema kite tak serupa....
awk meninggalkan....
saya ditinggalkan....
mana mungkin yang ditinggalkan ini mudah untuk melupakan orang yang meninggalkan......
tp..besar kemungkinan orang yang meninggalkan amat mudah untuk melupakan orang yg ditinggalkan...
puas saya melakukan yang terbaik dalam hubungan ini....
tetapi..semakin hari...semakin meluap2 rasa bersalah sebab menipu diri awk..menipu diri sy sndri.....
saya tak tau nk mengadu pada siapa ape yang saya alami.....ape yang sya kene lalui....
saya tau..awk sgt baik...sgt2 dan amt2 baik~
awk syg sya sgt2...dan sy pun syg pd awk....
tp...tuk jtuh cinta tu blom lg....
andainya awk berada ditempat sya skung nie...
awk akn fhm ape yg sy rse...ape yg sya alami....
mungkin sy tersnyum...ketwa...
tp...bukan sume hal yg berlaku tu tipu...~
sy ikhlas jalani tanggung jwb sya layan awk selayaknya....
cume kadang2 sy terfikir...
kenapa sume ni terjadi pd sy...
perit menanggung rsa bersalah pd awk dan dri sndri....
tp..awk tak tahu sumenye...
dan sy akui...kesilapan sy kali ni adalah wajar sekiranya awk mulai membenci diri sya...
sya akur dengan keputusan awk...
sebab ni memang kesilapan & kesalahan yg sya cipta sendri.....
mengakui bukan yg hak sy~
tp...smpai bile seharusnya sy menipu dri sya pun sya tak tau...
pe yg slalu sya harapkan...
moga satu hari nanti...ALLAH bukakan pintu hati sya tuk 1 CINTA yg bru...~

No comments:

Post a Comment