29/08/2016

SYUKUR..

alhamdulillah..
terima kasih Allah..
dijauhkan dari manusia yang tak kenal diri sendiri.. pentingkan duit.. gagal menjadi seorang lelaki yang berbakti pada orang tuanya.. hikmah yang Allah tunjuk tu lambat, tapi tak pernah salah.. aku yakin, Allah ambil yang sepatutnya.. menjauhkan aku dari terus binasa.. tapi aku sedih.. sedih melihat tingkah laku yang semakin teruk.. aku sayangkn dia ikhlas..dalam doa, ak mohon Allah bukakan pintu hatinya supaya die sedar, dengan siapa die patut patuh.. bile jumpa balik orang yang tinggal sebumbung, aku jadi sedih.. die tak layak buat orang yang terdekat mcm tu skli..sgt tak layak..sebab mase die susah..mak ayah die, adik beradik die yang tolong.. sekarang ni???? hurmmm,.hanya mampu doa supaya ade sedikit kesedaran dalam diri die..walaupun die bukan jodoh ak...ak tak nk die binase dgn diri die sendri, sebab ak mmg syg die.. ni adik die plk mengadu, ape hrta bnd die..lnsung xleh guna.. hbis kene hamun.. ya Allah... bukakan la hatinya..spy dia sedar yg die sedng buat kesilpan terbesar dlm hdup die...
aku mmpu doakn dari jauh je... buat ibu, ayah,adik2 yg akk syg seikhlas hati.. akk doakn abg berubah satu masa nnt...

No comments:

Post a Comment