30/03/2011

seprise......

"23"
alhamdulillah....saye masih lagi bernafas dan dapat menyambung usia pada umur 23 tahun ini...
dan ALLAH masih lagi memberikan saya kesempatan untuk melihat dunia...
mengecapi nikmat kasih sayang orang disekeliling saya...
betapa bertuahnya memiliki semuanya dalam hidup walaupun tidak semewah mana..tp..bagi sye..
diusia 23 ini...saye mampu tuk memiliki ape yang saya mahukan...
mengharapkan kematangan sentiase bergerak seiringan dalam menangngani masalah....
belajar untuk menjadi lebih dewasa...
berfikir secara rasional...
dan bertindak menggunakan akal fikiran yang waras...
saye da semakin berusia......
semoga ALLAH sentiase merahmati hidup saye..
dan harapan saye supaye saye boleh jd yg terbaik tuk orang2 yang saye sayangi...
lebih2 lagi kepada tunang tercinta...
1st time date...hahaha...blom ad pape lg ms ni k....
"mohd shahrizad b. abd hamid"
2nd time kua...ice room...hee~
mase kat pd...

pd time...ntah kali keberape..tak ingt la..~huhu
mase berbuke pose...~melaka...
broga hills...~
cameron highland..~
your convocation...~congrate...
genting higland..~remember this???hihihi.....
9/1/11...thanks mohd shahrizad...~
pantai puteri....~
n finaly....sy sangat2 suke pic nie....chumell...kiutt...geramm....n sewaktu dgnnya.....
n mengharapkan ad JUNIOR tuk bby kat pic ats nie.....heeeeeeeeee....~
wateverpun.....
thanks sgt2 sbb ad disisi sye selame nie...
disaat saya suke & duke...

diusia 23..saya dah menjadi sebahagian milik "MOHD SHAHRIZAD ABD HAMID"
dan saye tak pnah pun sangke yang saye dan die akan bertunang...& berkahwin...
kerana die adalah yang terbaik tuk saya...
doa bercampur harapan,semoga semua tercapai & terlaksana...

amin...
p/s: kite sayang awak taw.... 

No comments:

Post a Comment