20/03/2011

wedding my kazen...~

"weDDing....kaWen...waliMaTul uRUs...."
bende yg same je sume tu....
tp..besenye org sebut keje kawen @ kenduri kawen...
19/03/2011....
tarikh persandingan bg kedua- dua kazen aku nie...
kazen aku ni kawen kazen sndri gak....
yang sowang ank arwah mak ngah..akak mak aku...
yg sorang lagi ni ank maksu aku...merangkap adik mak aku...
hmmm...aku pn heran...mcm mne die ley sangkut..maksd ak...jth cnta..hahaha....plik....
tp..sokeyla....mungkin da JODOH .....nk wat cmne....kawen jela...huhuhuhuh...
nie lah pengantinnye...my kazen....


actually..aku ngan kazen aku yang gurl ni sebaye....
thn ni msuk 23....
manakale husband die plk 26....sebaya ngn my fiance...
seronok tgk kazen ak kawen...huhuhu...
perangai mcm budak- budak ag.....

my mak sedare wif nenek sedare....
ni plk mak si pengantin...
sempat ag berposing ms ak ngah amek gambo nie...
ni plak adek kepade pengantin perempuan...dok sebok pasang pe eyk..ntah..ak pn tak pasti pe name bnd alah tu...huhu...

 ni plk pic my mom...sebok sgt wat keje....dan mulut pun sebok gelak2....
huuhhuhuhu..besela..lau da jmp adik beradik....sedare mare...lagipun bukan selalu...
tu yang heppy je mak aku nie.....
wif ank buah...."nana" 
k la...tu je yang ley aku nk story tuk mlm nie...
aku nak tdo...penat sgt...da 2 hari tak cukup tido...
dan penat sebab tolong kat uma kazen aku nie...
finally....
SELAMAT PENGANTI BARU KEPADA SYAIFUL SHAHRIZAN & NURUL NADYA
semoga jodoh korang sentiase berpanjangan dan kekal hingga akhir hayat........

think: bile plk turn aku??or ad ke turn ak??
mood: berserah pada yg maha esa....

No comments:

Post a Comment