31/12/2011

sukarnye..

post kali ni nak share pasal hati dan perasaan aku selepas satu kejadian paling besar dalam hidup aku...salah aku sebab tak pernah nak pertahankan ape yang sepatutnye aku pertahankan selama nie...terlalu mengharap yang benda/ perkara ni tak kan pernah terjadi....tp..sapelah aku tuk katekan tidak pada qada` dan qadar Allah Taala....cume ape yang aku sedihkan adalah bagaimana aku kene hadapi rasa kecewa kedua org tua aku disebabkan kegagalan mereka tuk terima hakikat jodoh kami tiada.
pedih aty aku sebenarnya...tp...xde sape yg tahu pun....nmpak je salah aku...
aku sayang kat die, tp aku tak pandai nak tunjuk dan luahkan...bagi aku...mungkin die da ckup paham dengan ape yang aku buat selama nie...tp...aku salah anggap....
maafkan saya awk...
sungguh awk tinggalkan saye...saye takkn pernah lupekan awk dalam hidup saye....lupekan lah saye lau itu yang terbaek tuk awk...saye akan doakan yang terbaik tuk awak sampai bile- bile....
even aku da takde pape dengan die pun...aku takkn pernah lupekan die dan buang die dari hidup aku sampai bile- bile..
biarlah die tak pernah tahu yang aku sayangkan die....biarlah die anggap aku macam ape yang die fikirkan...~
buruk pada pandangan mata die pun takpelah....janji aku tak nk die tahu yang aku rase sangat sedih bile tinggalkan aku....
##egoiskahakuini##

No comments:

Post a Comment