06/05/2012

ALLAH mendengar rintihan hatiku..

YA ALLAH....
engkau maha mendengar..maha mengetahui....segalanya..
aku bersyukur kerna KAU begitu memahami isi hatiku...
jikalau bukan kerna KAU yg mengerakkan hati & naluri nya...
mana mungkin ini semua terjadi...~
aku hanya mampu berdoa dan bertawakal ke atasNYA...
merintih meminta ihsan, merintih supaya apa yang aku rindukan datang menemui aku...
ternyata jnji ALLAH... tak pernah menghampakan...
die dtang kembali....
sungguhpun bukan melalui telefon...tetapi..ak tahu...yg die sedng memikirkan aku wktu ini...
insyallah....ak masih kuat...wpun kalau lah diikut kan hati dan perasaan...aku rase nk menjerit dan ceritakan yang aku sangat rindukan die...
tpi..aku masih lagi mempunyai rs malu dan kemungkinan ego aku ckup tinggi..
begitu juga dengan die..aku faham isi hatinya...~
menyayangi..tp, dalam masa yang sama...tak ingin mengakui..~
tak mengapa...sebab ALLAH tu maha mengetahui la awak...
sungguh pun awk tak pernah nak mengakuinya...
tapi..perbuatan awak tu dah pun mengambarkan segalanya...
jikalau benar bagai dikata...
mengapa masih lagi mencari saya???????
untuk apakah semua permainan ini?????
tak mengapa...saya menganggapnya sebagai permainan shja.......
saya telah melakukan yang terbaik tuk mengelakkan perasaan saya untuk awak buat selamanya...
tapi, kini..awak yang menghulurkan tali tersebut dan menariknya saat saya menghulurkan tangan..akan tetapi melepaskan semula tali tersebut saat saya mulai rasa putus asa....
apakah yang awak mahukan dari saya sebenarnya????
terlalu jahatkah saya sampai awak menghukum jiwa + perasaan saya selama ini...
saat awak tinggalkan saya...saya tak pernah menyalahkan awak sekalipun..malahan..saya sendiri mencari silap dan kekurangan saya terhadap awak..
dan saat saya bergelar seseorang didalam suatu masa....awak menganggu kembali...~
kini..saya tak punya sesiapa...~ disebabkan awak...saya menutup pintu hati saya untuk kesemua insan bergelar LELAKI...~
yang saya mampu lakukan adalah berdoa supaya...suatu masa nanti saya ditemukan dengan pemilik tulang rusuk saya...~ dan sidia mampu membuatkan saya berasa sungguh nyaman dan tenteram saat sidia menjaga saya..~
doa saya untuk awak...
semoga awak dilindungi dan dirahmati oleh-NYA...
-jodoh pertemuan ditangan ALLAH. taala...kite sebagai hambaNYA hanya mampu berserah pada takdir yang telah lama tertulis di luh mahfuz...~
#jika kau telah diciptakan untukku..ku harap suatu masa nanti..kau datang menjemputku...#

No comments:

Post a Comment