17/08/2016

aku rindu...

rindu dari kejauhan yang berbatas..
masih belum terungkai saat hilang rasa rindu..
pada siapa???
aku sendiri tak pasti......
aku rindu pada setiap kenangan..
pahit, manis, tawar, masin.. semua aku ingat..
terlalu banyak kenangan yang kita pernah cipta..
bukan sehari dua kita bersama..
bertahun menyelam rasa..
tapi, siapa aku bagi kau???
maaf kerna aku tidak mampu menjadi yang terbaik..
aku hanya manusia biasa..
yang banyak melukai hati kau..
tapi, aku tak pernah lupa untuk selalu belajar jadi yang terbaik..
ramai yang berkata aku ada rupa..kenapa mesti menunggu kau???
sebab mereka tak faham erti setia??
kau fikir aku dah pergi jauh, aku lupekan kau??
huhuhu.. ya..memang aku da kenal ramai orang..
tapi dalam masa yang sama aku masih lagi mengharapkan kau..
tapi harapan aku bukan seperti dahulu.. yang mana dahulu aku mengharap sepenuh jiwa..
sekarang aku dah ade yang menemani.. tapi aku akui aku tak mampu memiliki..
aku harap.. kau dan dia bahagia..
lepas ni..kalau aku nampak je dengan mata aku sendiri yang kau dah bernikah..
aku akan berhenti menanti & menunggu.. dan waktu tu aku iringi kebahgiaan korang dengan doa...
agar semuanya indah..aku doakn kebahagiaan sebab rase sayang aku pada kau..
terima kasih kerna pernah membahagiakan aku sepenuh hati..
terima kasih kerna membuat aku jadi sekuat & setabah sekarang..

salam rindu buatmu...

No comments:

Post a Comment